عمر مفید چمن مصنوعی
نوشته شده توسط : سمانه

عمر چمن مصنوعی

عمر طولانی یکی از مزایای کلیدی چمن مصنوعی است. به طور متوسط ​​10-15 سال است، اما بسته به شرایط عملیاتی و مراقبت ممکن است افزایش یا کاهش یابد. چه عواملی بر دوام چمن مصنوعی تأثیر می گذارد؟

چمن مصنوعی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده است که به یک پایه لاتکس دوخته شده است. این مواد ضامن استحکام و دوام پوشش هستند. بنابراین، عامل اصلی موثر بر دوام، نگهداری مناسب است. اگر چمن به طور مرتب شانه شود، بر میزان مواد پرکننده نظارت شود، علف های هرز و زباله ها به موقع حذف شود و از راکد شدن آب جلوگیری شود، بیشتر از آنچه سازنده توصیه می کند دوام خواهد داشت.

دومین عاملی که بر عمر مفید چمن مصنوعی تأثیر می گذارد، شدت استفاده است. هرچه بار بیشتر باشد، تیغه‌های چمن سریع‌تر له می‌شوند و شکافته می‌شوند، نازک‌تر می‌شوند، ظاهر خود را از دست می‌دهند. پوشش زمین های فوتبال به سرعت در محوطه دروازه غیرقابل استفاده می شود و کیفیت اولیه خود را در کناره ها برای مدت طولانی حفظ می کند. در حیاط ها، چمن مصنوعی در مناطقی که بیشتر پیاده روی می شود فرسوده می شود.

عامل سوم کیفیت اصلی است. با چگالی نخ، تراکم شمع، ارتفاع، کیفیت زیرلایه و بست تعیین می شود.

چگونه عمر چمن مصنوعی را افزایش دهیم

مراقبت مناسب پایه و اساس است. لازم است طبق توصیه های سازنده، پس انداز را شانه کرده و دوباره پر کنید. تمیز کردن پس از باران یا شبنم مطلوب است - از بین بردن خاک راحت تر است و خطر آسیب کمتری به پوشش وجود دارد.

با اجسام نوک تیز به الیاف آسیب نرسانید. شما نمی توانید یخ را با بیل پاک کنید. استفاده از محصولات تمیز کننده مکانیکی که برای سطوح مصنوعی در نظر گرفته نشده اند نامطلوب است.

شما نمی توانید روی چمن با تجهیزات سنگین رانندگی کنید. فقط ماشین های مراقبت ویژه مجاز هستند.

لازم است فوراً مناطق آسیب دیده را تعمیر کنید: تعمیرات جزئی سود بیشتری نسبت به جایگزینی کامل دارد.

آیا چمن مصنوعی ارزشش را دارد؟

چمن مصنوعی از مواد مصنوعی با شکل چمن واقعی ساخته شده است. شما باید چمن واقعی را بشناسید. چمن مصنوعی فواید زیادی دارد. به عنوان مثال، چمن مصنوعی هزینه کمتری نسبت به چمن واقعی برای متصدیان فرش دارد. اگرچه چمن مصنوعی ممکن است در نگاه اول گران به نظر برسد، اما از نظر تعمیر و نگهداری بسیار مقرون به صرفه تر از چمن واقعی است.
 بنابراین چمن واقعی ممکن است ارزان تر باشد، اما حتی اگر چمن مصنوعی از قیمت چمن مصنوعی فراتر رود، نیازی به نگهداری ندارد. علاوه بر این، استفاده از چمن مصنوعی در باغچه خانه برای کاربر بسیار مفید است. چمن مصنوعی تمام مزایای یک استادیوم فوتبال را برای باغ خانه شما فراهم می کند. با توجه به مزایای چمن مصنوعی، می توانید اعتماد کنید که ارزش پولی که می دهید را دارد.

چمن مصنوعی نیاز دارد؛

  • بدون آبیاری
  • بدون تغذیه
  • بدون حرکت
  • تعمیر و نگهداری کمتر
  • مزایای اقتصادی
  • عمر طولانی
  • ساخته شده از مواد بازیافتی.

اما نکته ای وجود دارد که باید از آن آگاه بود. استادیوم چمن مصنوعی با باغ چمن مصنوعی متفاوت است. ضخامت چمن مصنوعی و نخ های موجود در آن با توجه به مساحت مورد استفاده تعیین می شود. به عنوان مثال برای محوطه سازی باغ، ضخامت چمن مصنوعی کمتر است. ضخامت چمن مصنوعی برای زمین های فوتبال حرفه ای بیشتر است. به عنوان مثال، ضخامت 10 میلی متر، 18 میلی متر برای محوطه سازی و چمن مصنوعی 30، 40 و 50 میلی متر برای استادیوم های فوتبال حرفه ای استفاده می شود. اما هر دو با توجه به هدف محصول بسیار با کیفیت و بادوام هستند.

فقط باید به انتخاب شرکت چمن مصنوعی مناسب توجه کنید. به عنوان مثال، تولید کننده چمن مصنوعی یک شرکت مستقر در ترکیه است. با مراجعات فراوان در سراسر جهان، شرکت ما زمین های فوتبال حرفه ای مورد تایید فیفا را در سراسر جهان تولید می کند. آیا می توانید برای اطلاع از نحوه خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید

کیفیت چمن مصنوعی بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر چمن مصنوعی بی کیفیت ساخت چین را خریداری کنید، با این انتخاب اشتباه انتخاب خواهید کرد. زیرا چمن مصنوعی ساخت چین ضعیف و بی کیفیت است. این باعث آسیب به چمن مصنوعی ارزان می شود. فرش چمن مصنوعی ساخت چین به یک محصول بسیار رایج در کشور ما و جهان تبدیل شده است. اگر به فکر خرید فرش های چمن مصنوعی ارزان قیمت هستید، نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

در سال های اخیر استفاده از فرش های چمن مصنوعی بیشتر و بیشتر شده است. دلیل اصلی این امر این است که فرش های چمن مصنوعی با فرش های چمن طبیعی مقایسه می شوند.

  1. هزینه های عملیاتی کم
  2. از نظر هزینه اولیه مقرون به صرفه تر است




:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: